بیزی بی| ارسال سفارشات در فروشگاه آنلاین عسل بیزی بی با برند تجاری ثبت شده بزیب به دو صورت انجام می شود.

ارسال سفارشات با پست پیشتاز

ارسال سفارشات با پست پیشتاز تا اطلاع ثانوی در روز شنبه هر هفته صورت می گیرد. بدیهی است در صورت تعطیل بودن روز شنبه به دلیل مناسبت های تقویمی، سفارشات در اولین روز غیر تعطیل هفته ارسال خواهد شد.

در صورت هرگونه تغییر در زمان ارسال، اطلاع رسانی از طریق وبسایت صورت می پذیرد.

با توجه به حجم سفارشات فروشگاه، زمان آماده سازی و بسته بندی سفارشات از ۱ تا ۲ روز کاری زمانبر خواهد بود، لذا کلیه سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، در لیست ارسالات جاری هفته قرار نمی گیرد.

برای اطلاع از وضعیت سفارش خود می توانید وارد حساب کاربریتان شده و با کلیک روی لینک سفارش از وضعیت آن مطلع شوید.

سفارشات در شرایط عادی در صبح روز شنبه تحویل شرکت ملی پست ایران خواهد شد. بعد از این مرحله کلیه فرآیند توسط شرکت ملی پست انجام شده و فروشگاه عسل بیزی بی هیچ نقشی در آن نخواهد داشت.

خدمات ما بعد از ارسال سفارشات توسط پست پیشتاز

طبق اعلام شرکت ملی پست، مرسوله های پست پیشتاز ظرف حداکثر ۷۲ ساعت تحویل گیرنده خواهد شد. در صورت تاخیر شرکت پست در تحویل مرسوله، فروشگاه ما اقدام به ثبت شکایت نموده و پیگیری های مربوطه جهت تحویل سریعتر بسته انجام خواهد شد.

ضمنا کلیه مرسولات دارای بیمه خسارت بوده و در صورتی که هرگونه آسیبی به سفارشات شما وارد شود، شرکت ملی پست موظف به جبران مالی خسارت خواهد بود که این فرآیند نیز از طریق فروشگاه بیزی بی برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد. برای انجام این فرآیند، مشتری بعد از دریافت سفارش و مشاهده آسیب دیدگی باید از سفارش خود در بسته پستی عکس آسیب دیدگی محصول را گرفته و جهت اقدامات لازم به فروشگاه بیزی بی ارسال نماید. بدیهی است مشتری در این حالت به هیچ عنوان نباید محصول را دستکاری نموده و به همان ترتیب در بسته پستی نگهداری نماید. در غیر این صورت با توجه به درخواست شرکت پست برای مشاهده مرسوله، در صورت متفاوت بودن با عکس های ارسالی، از پرداخت غرامت خودداری خواهد نمود. 

ارسال سفارشات توسط پیک سریع

ارسل سفارشات با سنپ باکس

این شیوه ارسال مختص به شهر تهران بوده و در ساعات کاری فروشگاه در صورت ثبت سفارش و درخواست مشتری، امکان ارسال با پیک موتور اسنپ باکس وجود دارد.

کلیه هزینه های مربوط به پیک به عهده مشتری خواهد بود و می بایست در محل پرداخت گردد.

با توجه به اینکه ارسال سفارشات در این حالت دارای بیمه هستند در صورت هرگونه آسیب به سفارش، شرکت اسنپ موظف به پرداخت خسارت مالی مربوطه خواهد بود.

بدیهی است جهت پیگیری درخواست غرامت، بلافاصله بعد از دریافت مرسوله توسط پیک، بسته خود را چک کنید و در صورت هرگونه مشکل از تحویل آن خودداری کرده و بلافاصله با فروشگاه ما جهت انجام پیگیری های تماس حاصل فرمایید.