بیزی بی | به سادگی می‌توان بهترین ترکیب های خوراکی با عسل را درست کرد. تنها کافی است کمی آشنایی با ترکیبات سالم و خوشمزه با عسل داشته باشیم. عسل خام یک محصول طبیعی فوق العاده محبوب است. عسل طبیعی به طرز شگفت انگیزی با بسیاری از غذاهای مختلف جفت می‌شود. از شیرین گرفته تا شور، هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. در این مقاله از بیزی بی به معرفی بهترین ترکیب های خوراکی با عسل طبیعی پرداخته‌ایم.

 

میوه‌ و سبزیجات یکی از بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

میوه‌ها یکی از بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

میوه‌ها یکی از بهترین ترکیب های خوراکی با عسل هستند. شیرینی طبیعی عسل خام به طرز شگفت انگیزی با خواص شیرین طبیعی بسیاری از میوه ها جفت می‌شود. در حالی که هر دو مواد عذایی شیرین هستند، هر کدام طعم منحصر به فرد متفاوتی دارند که دیگری را کامل می‌کنند. از چند طریق می‌توانید از عسل با میوه ها استفاده کنید. شما می‌توانید خیلی ساده عسل را روی یک توت فرنگی رسیده یا یک گلابی ورقه شده بریزید. همچنین می‌توانید مقداری از آن را در کنار یک ظرف میوه بریزید و طعم‌های مختلف ترکبی با عسل را امتحان کنید. اگر می‌خواهید چیز منحصربه فردتری را امتحان کنید، با برس زدن مقداری عسل خام روی میوه شروع کنید. سپس آن را روی کباب پز قرار دهید. این یک میوه کاراملی شده برای یک دسر خوشمزه، بی‌نظیر است.

 

آجیل و خشکبار از جمله بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

آجیل و خشکبار از جمله بهترین ترکیب های خوراکی با عسل محسوب می‌شوند.آجیل‌های مختلفی وجود دارد که با عسل ترکیب می‌شوند. شما می‌توانید مقداری عسل روی آجیل و خشکبار بپاشید تا طعمی لذیذ داشته باشند. اما خوردن آن کمی کثیف و سخت می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از عسل با آجیل، پختن عسل در آن است. یک لایه عسل ملایم روی آجیل‌ها بریزید. به سادگی آنها را در فر با حرارت کم قرار دهید تا بپزند. سپس آن را به عنوان یک میان وعده شیرین و شور میل کنید. می‌توانید این کار را با چند نوع آجیل انجام دهید. بادام و پسته و گردو از پرطرفدارترین خشکبارهایی هستند که با عسل سرو می‌شوند و طعم بی‌نظیری دارند.

بیشتر بخوانید: خواص و فواید ترکیب عسل و خشکبار برای سلامت بدن

چای و دمنوش در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

چای و دمنوش در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

یکی دیگر از مناسب‌ترین و بهترین ترکیب های خوراکی با عسل چای و انواع دمنوش است. راه‌های زیادی برای لذت بردن از چای وجود دارد. چای هزاران سال است که نوشیدنی محبوبی بوده است. به طور کلی، دمنوش و چای ماهیت آرامش بخشی دارند. عسل خام طعم اضافی خوشمزه‌ای را به این تجربه آرامش بخش می‌دهد. یکی از جنبه‌های مهم دیگر نوشیدن چای با عسل خام، خواص درمانی آن است. بسیاری از چای‌ها برای غلبه بر بیماری، به ویژه سرماخوردگی و آنفولانزا، عالی هستند. افزودن عسل خام به چای و دمنوش به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می‌کند. عسل خام حاوی آنتی اکسیدان‌های زیادی است که خواص ضد ویروسی دارند. عسل خام مخلوط شده در یک فنجان چای با دمای ملایم می‌تواند مواد مغذی اضافی مورد نیاز بدن برای قوی‌تر شدن را برایتان مهیا کند.

 

ماهی‌ها جزو بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

ماهی کبابی در حال حاضر یک غذای لذیذ برای هر دوستدار غذاهای دریایی است. ماهی همراه با سس عسل می‌تواند یکی از بهترین ترکیب های خوراکی با عسل باشد. ترکیبات عالی زیادی برای تهیه سس عسل مناسب ماهی وجود دارد. کافی است تا چند ماده دیگر را به عسل اضافه کنید. یک قاشق عسل خام به همراه مقداری سس سویا، نمک دریایی، فلفل سیاه و خردل یک ترکیب بی نظیر است. مطمئن شوید که واقعاً این ترکیب را به خوبی با هم مخلوط می‌کنید. شما می‌توانید این سس را روی فیله ماهی برس بزنید. یا می‌توانید آن را روی کل فیله مانند ماریناد بمالید.

 

کره در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

کره در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

ترکیب کره با عسل طبیعی را هرگز از دست ندهید. کره هم در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل قرار دارد. کره ممکن است یک محصول ساده به نظر برسد. اما انواع و اقسام کره وجود دارد که می‌توان آن را تهیه کرد. کره می‌تواند طعم‌های مختلفی داشته باشد، از جمله طعم‌های شیرین تر. حتی می‌توانید کره‌هایی را تهیه کنید که ترکیبی از شیرینی و شوری باشند. می‌توانید مقداری کره فرانسوی بگیرید، کمی عسل خام به آن اضافه کنید، سپس آن را هم بزنید. کره عسلی که درست می‌کنید را می‌توانید با انواع مواد غذایی را مصرف کنید. صبح ها آن را روی چند بیسکویت تازه، یک تکه نان تست، یک شیرینی یا یک کروسان امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان خوردن عسل و فواید آن

سبزیجات در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

سبزیجات ریشه دار در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل قرار دارند. وقتی می‌خواهید غذاهای سالم بخورید، چرا آنها را خوشمزه تر و لذت بخش تر نکنید؟ سبزیجات ریشه‌ای از نظر طعم جالب هستند. زیرا طعم شیرینی دارند. افزودن مقداری شیرینی بیشتر طعم آنها را بیشتر می‌کند. عسل خام سرشار از طعم شیرین است و به خوبی با لطافت ریشه سبزیجات جفت می‌شود. در حالی که برخی از دستور العمل‌ها از ترکیبات شیرین کننده  از شکر قهوه ای استفاده می کنند، عسل طبیعی یک پیشنهاد سالم تر است. عسل خام بر خلاف قندهای فرآوری شده دارای خواص بسیاری است که به سلامت بدن کمک می‌کند.

 

پنیر از جمله بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

یکی از بهترین غذاها برای ترکیب با عسل خام، پنیر است. نه تنها می‌توانید آن را با بسیاری از غذاهای دیگر جفت کنید، بلکه گزینه‌های مختلفی از پنیر برای انتخاب وجود دارد. بیشتر پنیرها مایل به شور هستند. با این حال، گزینه‌هایی وجود دارند که ترکیبی شیرین و خوش طعم دارند. در واقع، پنیرهای خوش طعم زیادی وجود دارند که با غذاهای شیرین عالی می‌شوند. عسل خام یکی از این محصولات غذایی شیرین است که به پنیر افزوده می‌شود. برخی از بهترین پنیرها برای ترکیب با عسل خام عبارتند از: ریکوتا، بری، پنیر بلو و پارمیجانو-رجیانو. می‌توانید عسل را روی پنیر قرار دهید یا مقدار کمی از آن را روی همه تکه‌ها بریزید.

 

قهوه در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

قهوه در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل

خیلی از ما دوست داریم هر روز صبح با یک فنجان قهوه از خواب بیدار شویم. قهوه با افزودنی‌های زیادی از جمله شیرین کننده ها، خامه، شیر و حتی خامه فرم گرفته می‌تواند مفید باشد. در حالی که بسیاری از این افزودنی‌ها خوشمزه هستند، اما همیشه سالم‌ترین انتخاب نیستند. اگر به دنبال راهی هستید که طعم قهوه خود را جذاب‌تر اما نه چندان ناسالم کنید، مقداری عسل خام به آن اضافه کنید. بهترین چیز در مورد عسل خام این است که یک جایگزین سالم عالی برای شیرین کننده‌ها است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، قند فرآوری شده برای سلامتی شما بسیار مضر است، به خصوص در مدت زمان طولانی. جای تعجب نیست که قهوه هم در دسته بهترین ترکیب های خوراکی با عسل قرار گرفته است. با افزودن مقداری عسل، از قهوه خود با طعمی شیرین و در عین حال سالم لذت ببرید.

منبع:  crystalsrawhoney

دیدگاهتان را بنویسید