در این مقاله به شرح خواص عسل آویشن پرداخته می شود

خواص عسل آویشن
عسل آویشن

تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از دلایل تضعیف سیستم ایمنی مصرف مواد غذایی کم-ارزش مانند فست‌فودها، غذاهای سرخ‌کردنی و نوشیدنی‌های گازدار است. مصرف عسل آویشن طبیعی مقاومت بدن را در مقابل پاتوژن‌ها افزایش می‌دهد زیرا نسبت به سایر عسل‌های طبیعی از خواص آنتی‌اکسیدان قوی‌تری برخوردار است.

خواص عسل آویشن در تقویت سیستم ایمنی بدن

خواص عسل آویشن در بهبود التهاب معده

عسل آویشن به دلیل خواص آنتی‌باکتریایی و باکتریایی‌ خود می‌تواند مانع از تحریک معده شود. افراد مبتلا به ورم معده یا زخم معده می‌توانند از این عسل طبیعی مصرف کنند و تاثیر معجزه‌آسای آن را ببنند. برای این منظور، هر روز یک قاشق غذاخوری عسل آویشن را با معده خالی میل کنید و تا یک ساعت پس از آن چیزی نخورید. همچنین رعایت رژیم غذایی سالم و پرهیز از فست‌فودها می‌تواند مؤثر باشد.

خواص عسل آویشن در بهبود اختلالات معده

یک داروی ضدسرطان فوق‌العاده

در مرحله اول، توصیه می‌شود مصرف قند و شکر و شیرین‌کننده‌های صنعتی را کاهش دهید، و به جای آن مواد غذایی سالم مانند عسل طبیعی مصرف کنید. ماهیت عسل آویشن طبیعی به گونه‌ای است که نسبت به سایر عسل‌های طبیعی آنتی‌اکسیدان بیشتری دارد. بنابراین با مواد سمی و رادیکال‌های آزاد در بدن بهتر می‌جنگد و از بروز سرطان و پیری جلوگیری می‌کند.

 خواص عسل آویشن در درمان گلودرد و سرفه

یکی از درمان‌های فوق‌العاده سرفه در طول دوران سرماخوردگی ترکیب عسل آویشن طبیعی با آب لیموی تازه و آب است که به سیستم تنفسی بسیار کمک می‌کند. در صورت عفونت گلو، مصرف این عسل طبیعی به مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌ها و پیشگیری از سوزش گلو کمک می‌کند.

خواص عسل آویشن در درمان گلودرد و سرفه

مؤثر در آرامش مغز و اعصاب

یکی از ویتامین‌های مهم برای آرام کردن اعصاب ویتامین دی است، و افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند معمولاً احساس خستگی می‌کنند و اضطراب دارند. عسل آویشن طبیعی سرشار از ویتامین دی است و در آرام کردن اعصاب تاثیر فراوانی دارد.

خواص عسل آویشن در کاهش گرفتگی قاعدگی در خانم‌ها

اگر در طول قاعدگی هر روز عسل آویشن میل کنید، درد شکم شما تا حد زیادی تسکین پیدا می‌کند.

خواص عسل آویشن در تسکین درد قاعدگی

تسکین درد مفاصل

عسل آویشن درد مفاصل را آرام می‌کند زیرا مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های قوی در آن وجود دارد.

خواص عسل آویشن در تسکین دردهای مفاصل

برای خرید عسل آویشن به اینجا بروید

برای اطلاع سریعتر از تخفیف ها و برخورداری از آموزشهای تصویری ما، لطفا پیج اینستاگرام بیزی بی را دنبال کنید

اینستاگرام عسل بیزی بی

دیدگاهتان را بنویسید