بیزی بی| ممکن است به دلیل زندگی ناسالم یا آلودگی‌هایی که هر روز در معرض آنها قرار داریم، مواد سمی وارد بدنمان شوند. در این مقاله روشی بر پایه پاکسازی با عسل ارایه می گردد که در ۳ روز سموم بدن را دفع می نماید

 

پاکسازی با عسل

 

سم زدایی و پاکسازی

این مواد به شکل باکتری و از طریق منابع خارجی مانند غذا و آب به داخل بدن ما نفوذ می‌کنند. برای بیرون کردن این مواد سمی از بدن، باید یک مرحله پاکسازی بدن انجام دهید. در اینجا یک پاکسازی کامل بدن به شما ارائه می‌شود که به بیرون کردن تمام مواد سمی از بدن کمک می‌کند. بسیاری از فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف برای حفظ سلامت خود و کمک به درمان بیماری‌های مزمن از این روش استفاده می‌کنند.

شاید ندانید چه زمانی بدن شما به پاکسازی نیاز دارد. معمولاً در این مواقع شما علائمی را در خود مشاهده می‌کنید. علائمی مانند نفخ، خستگی، بی‌خوابی، سوء هاضمه، یبوست، تیرگی پوست و استرس. پاکسازی یعنی شما برای یک مدت کوتاه مصرف مواد سمی را در رژیم غذایی خود کاهش دهید و آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هایی را مصرف کنید که مواد سمی را از بدنتان خارج می‌کنند. در حین پاکسازی بدن، احساس تازگی و انرژی می‌کنید. پوست شما بهتر می‌شود، هضم غذا برایتان راحت‌تر می‌شود، و در کل احساس بهتری دارید. و اما عسل به تسهیل این روند پاکسازی کمک می‌کند.

 

چرا از سم زدایی و پاکسازی با عسل استفاده کنیم؟

قابلیت عسل در تسکین و ترمیم بدن امر شناخته‌شده‌ای است. نه تنها عسل به ترمیم زخم کمک می‌کند بلکه جلوی ابتلا به بیماری‌های مزمن را می‌گیرد. بسیاری از افراد حتی برای مدیریت وزن خود از عسل استفاده می‌کنند. عسل خواصی دارد که به تسریع روند پاکسازی کمک می‌کند. پاکسازی با عسل موجب می‌شود که مواد مغذی و ویتامین‌های لازم از جمله ویتامین بی‌۶، تیامین، کلسیم، آهن، منیزیم، و غیره به بدن شما برسند. با انجام این روند می‌توانید ظرف یک هفته بدن خود را از مواد سمی پاک کنید.

 

چگونه از عسل برای پاکسازی استفاده کنیم؟

برای خارج کردن مواد سمی از بدن یک روند پاکسازی با عسل ۳ روزه را انجام دهید.

عسل و دارچین

 

اگر انجام روند پاکسازی با عسل به صورت پیوسته برای شما سخت است، می‌توانید در روز یک وعده غذا بخورید.

 

برای خرید عسل های طبیعی و خام بیزی بی، اینجا بروید

 

 

 

جهت اطلاع از آخرین تخفیف ها و بهره مندی از آموزشهای تصویری ما، صفحه اینستاگرام بیزی بی را دنبال کنید

 

اینستاگرام عسل بیزی بی

 

مرجع

DaburHoney

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید