ضمانت کیفیت و اصالت کالا و بازپرداخت مبلغ سفارش

ضمانت بازگشت وجه محصولات بیزی بی

ما در فروشگاه عسل بیزی بی با برند تجاری ثبت شده بزیب کیفیت تمامی محصولات را ضمانت نموده و این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه محصولات با بالاترین سطح کیفی در اختیار مشتریان این فروشگاه قرار می گیرد. جهت ایجاد اطمینان برای مشتریان عزیز، فرآیند هایی جهت ضمانت محصولات فراهم شده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

برگه آزمایش اصالت عسل طبیعی

 

کلیه محصولات این فروشگاه دارای برگه آزمایش معتبر از آزمایشگاه های مورد تایید سازمان غذا و دارو و بهداشت و سازمان ملی استاندارد می باشند.

ضمانت استاندارد و سازمان غذا و دارو

 

تنها برگه آزمایشی دارای اصالت است که دارای بارکد و هولوگرام و مهر بوده و در برگه آزمایش، تاییدیه های آزمایشگاه از سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو قید شده باشد. ضمنا جهت اطمینان از اعتبارسنجی آزمایش لازم است بیش از یکسال از تاریخ انجام آزمایش سپری نشده باشد.

جهت بررسی اصالت محصول خریداری شده می توان با تماس با آزمایشگاه انجام دهنده تست و اعلام بارکد یا شماره پیگیری آزمایش از اصالت و صحت نتایج آزمایش اطمینان حاصل کرد.

در فروشگاه عسل بیزی بی با اینکه فرآیند زنبورداری توسط این مجموعه انجام و مدیریت می شود با این حال جهت انجام صحیح قیمت گذاری و همچنین ضمانت کیفیت محصولات تولیدی، آزمایشات اصالت روی کلیه عسل ها و ژل رویال برداشتی صورت می پذیرد که کلیه نتایج در بخش مشخصات محصولات و همچنین برگه محصولات قابل مشاهده می باشد.

ما در فروشگاه عسل بیزی بی در صورت درخواست مشتری امکان ارسال کپی کاغذی یا نرم افزاری از برگه آزمایش عسل های خریداری شده را ایجاد نموده ایم تا اطمینان بیشتری برای مشتریان ارزشمندمان فراهم آوریم.

جهت آشنایی بیشتر با فاکتورهای آزمایشگاهی تعیین اصالت عسل از این صفحه دیدن فرمایید.

 

فاکتور خرید

 

 

علاوه بر فاکتوری که پس از انجام خرید اینترنتی برای شما ایمیل می شود، همراه خرید شما فاکتور ممهور به مهر این فروشگاه ارسال می گردد که تضمین کیفیت و شرایط عودت کالا در پایین آن قید گردیده است. با توجه به اینکه فاکتور ارسالی نقش برگه قرارداد مابین مشتری و خریدار را دارست، وجود مفاد تعهدات فروشنده در این برگه، فروشگاه را قانونا ملزم به انجام تعهدات خود می نماید و در نتیجه از هرگونه برگه ضمانت معتبر تر می باشد.

گواهی ضمانت بازگشت وجه

 

ارسال تستر عسل جهت ضمانت کیفیت

همراه اولین خرید شما از فروشگاه، یک مجموعه تستر از همه عسل های موجود برای شما ارسال خواهد شد که ضمن آشنایی شما با طعم و عطر عسل های مختلف، نقش ضمانت کالای خریداری شده توسط شما را نیز ایفا می نماید.

به این ترتیب که مشتری می بایست ابتدا تستر های ارسالی را امتحان کرده و در صورت رضایت از کیفیت تستر عسل خریداری شده اقدام به باز کردن پلمب محصول نماید.

بدیهی است در صورت عدم رضایت به هر دلیل بعد از امتحان کردن تستر عسل خریداری شده و در صورت باز نشدن پلمب محصول، محصول خریداری شده قابل عودت بوده و کلیه هزینه های انجام شده اعم از هزینه های خرید و ارسال کالا پس از دریافت آن توسط فروشگاه به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد.

 

نحوه پرداخت

پرداخت با درگاه امن جهت ضمانت خرید مطمئن

پرداخت مبلغ سفارش تنها از طریق درگاه های پرداخت امن موجود در وبسایت صورت گرفته و امکان ارسال سفارش تنها پس از پرداخت کل مبلغ از طریق درگاههای مذکور امکان پذیر است. با توجه به اینکه وبسایت فروشگاه ما دارای نشان اعتماد الکترونیک (اینماد) می باشد، درگاه پرداخت موجود از نوع مستقیم و امن بوده و هیچ گونه مبلغ اضافه ای جهت کارمزد از شما دریافت نخواهد شد.

لازم به توضیح است که وبسایت های فروشگاهی دارای نشان اینماد دارای مجوز فعالیت قانونی در فضای مجازی می باشند. ضمنا فروشگاه ما دارای جواز کسب و کار مجازی از اتحادیه کسب و کارهای مجازی می باشد.

همچنین جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص فروشگاه های مجاز و اهمیت داشتن اینماد، کلیک کنید.