ما در فروشگاه عسل بیزی بی با برند تجاری ثبت شده بزیب کیفیت تمامی محصولات را تضمین نموده و این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه محصولات با بالاترین سطح کیفی در اختیار مشتریان این فروشگاه قرار می گیرد.

شیوه های ضمانت کالا

فرآید ضمانت کالا در فروشگاه عسل بیزی بی به دو صورت انجام می شود.

فاکتور خرید

علاوه بر فاکتوری که پس از انجام خرید اینترنتی برای شما ایمیل می شود، همراه خرید شما فاکتور ممهور به مهر این فروشگاه ارسال می شود که تضمین کیفیت و شرایط عودت کالا در پایین آن قید گردیده است.

ارسال تستر

همراه اولین خرید شما از فروشگاه، یک پک تستر از همه عسل های موجود برای شما ارسال خواهد شد که ضمن آشنایی شما با طعم و عطر عسل های مختلف، نقش ضمانت کالای خریداری شده توسط شما را نیز ایفا می نماید. به این ترتیب که مشتری می بایست ابتدا تستر های ارسالی را امتحان نموده و در صورت رضایت از کیفیت تستر عسل خریداری شده اقدام به باز کردن پلمب محصول نماید. بدیهی است در صورت عدم رضایت به هر دلیل بعد از امتحان کردن تستر عسل خریداری شده و در صورت باز نشدن پلمب محصول، مخصول خریداری شده قابل عودت است و کلیه هزینه های انجام شده اعم از هزینه های خرید و ارسال کالا پس از دریافت آن توسط فروشگاه به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد.